Przerwa w Tolerancji Marihuany

Opublikowane przez Anna Pawelska w dniu

Przerwa w Tolerancji Marihuany, NasionkaCannabis

Wskazówki dotyczące udanej przerwy w tolerancji.

Czy zauważyłeś, że nie osiągasz tego samego doświadczenia z marihuaną jak na początku twojej przygody? A może wydajesz więcej pieniędzy lub bierzesz większą dawkę niż zwykle? Jeśli tak, to może nadszedł czas na przerwę w tolerancji od marihuany.

Czym jest przerwa w tolerancji cannabis?

Przerwa w tolerancji marihuany to okres celowo spędzany na nieużywaniu marihuany, aby umożliwić receptorom organizmu powrót do stanu wyjściowego i pomóc w odbudowie poziomu tolerancji.

Najszybszym sposobem na zresetowanie jest zrobienie pełnej przerwy w tolerancji; jeśli jednak wydaje się to obecnie zbyt trudne, możesz również zdecydować się na zmniejszenie lub zmianę sposobu używania marihuany.

6 wskazówek dotyczących udanej przerwy w tolerancji cannabis

Przerwa w tolerancji marihuany może być trudna, szczególnie dla osób używających marihuany codziennie. Oto kilka wskazówek, które pomogą Ci w pełni wykorzystać przerwę w tolerancji marihuany.

1. Wyznacz konkretne cele

Aby zwiększyć prawdopodobieństwo powodzenia przerwy, wyznacz sobie konkretne cele. Cel powinien obejmować całkowity czas, w jakim planujesz sobie zrobić przerwę.

Jeśli planujesz zmniejszyć lub zmienić sposób stosowania marihuany, ustal konkretne wytyczne jak chcesz aby to wyglądało; na przykład – ograniczenie ilości stosowanej marihuany lub liczby dni, w które ją używasz. Pomocne może być również ustalenie konkretnych godzin spożycia, na przykład tylko przed snem.

2. Powiedz swoim przyjaciołom

Jeśli jesteś przyzwyczajony do zażywania marihuany w towarzystwie, powiedz znajomym, że planujesz zrobić sobie przerwę, aby pozbyć się potencjalnych pokus.

3. Usuń wszystkie pokusy

Czego oczy nie widzą, tego sercu nie żal. Możesz rozważyć rozpoczęcie przerwy na konopie, gdy skończy ci się marihuana. Pomóc może również umieszczenie marihuany i wszystkich związanych z nią akcesoriów poza zasięgiem wzroku.

Zastanów się, jakie inne strategie możesz wdrożyć, aby zarządzać pokusami.

3. Znajdź inne sposoby spędzania czasu

Odwracanie uwagi może być skutecznym sposobem radzenia sobie z pokusami podczas przerwy w tolerancji marihuany.

Istnieją dwa sposoby podejścia do rozpraszania uwagi; wypróbuj nową aktywność w czasie, gdy normalnie spożywasz marihuanę. Bycie aktywnym lub kreatywnym jest często pomocnym sposobem na rozproszenie uwagi, ponieważ te czynności mogą dostarczyć ci endorfin i szczęśliwych substancji chemicznych. Rozpocznij nową rutynę. Jeśli jesteś regularnym użytkownikiem marihuany, konsumpcja marihuany jest prawdopodobnie częścią Twojej regularnej rutyny, więc rozważ zmianę swojej rutyny, aby było to łatwiejsze. Na przykład, jeśli zwykle spożywasz marihuanę rano, zmień poranną rutynę. Wypij kawę na tarasie lub wybierz się na spacer przy kawie, zamiast zapalać jointa.

Pamiętaj, że będzie to trudne, ale jest to absolutnie możliwe.

4. Przypomnij sobie, dlaczego to robisz

Jeśli zmagasz się z trudnościami podczas przerwy na tolerancję na marihuanę, poświęć trochę czasu, aby przypomnieć sobie o celu przerwy.

Dlaczego to robisz? Poprawa tolerancji może dać ci niesamowite wrażenia z pierwszej marihuany po przerwie. Ponadto zmniejszenie ilości, którą musisz spożyć, aby uzyskać pożądane wrażenia, może mieć znaczący wpływ na Twój portfel.


0 komentarzy

Dodaj komentarz

Avatar placeholder

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


Copyright © NasionkaCannabis.pl